Winkelmand

Geen producten in je winkelwagen.

 0,00 0

Veelgestelde vragen

Veel vragen zijn ons al eens gesteld, deze vragen hebben wij voor jou op een rij gezet. Wellicht staat jouw vraag er ook tussen.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De verwachte levertijd kun je vinden bij het product zelf. Zodra de bestelling compleet bij ons binnen is word je door ons gebeld of gemaild voor een leverings- of afhaalafspraak.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Jazeker kan dat, hier zijn dan ook geen extra kosten aan verbonden. Je kunt je bestelling ophalen in onze showroom in Eindhoven.

Betalen

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Het is bij ons mogelijk om te betalen met de volgende betaalmethoden:
– iDEAL
– In3

Ervaar je problemen bij het afrekenen? Neem dan gerust even contact op.

Bezorgkosten

Wat zijn de verzend-/bezorgkosten?

Voor iedere levering die per post verzonden kan worden vragen wij € 9,99 aan bezorgkosten. Voor alle zendingen welke niet per post verzonden kunnen worden vragen wij € 59,00 per complete bestelling, geleverd in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden). Tijdens bepaalde actieperioden kunnen de bezorgkosten afwijken of zelf vervallen, dit wordt dan duidelijk elders op de website gecommuniceerd.   

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Wij leveren niet standaard buiten Nederland. Kun je altijd even contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Advies

Ik weet niet goed welke boxspring, kast of ander artikel het beste bij mij past. Kunnen jullie hierin een advies geven?

Met onze goed geschoolde medewerkers en ruim 30 jaar ervaring durven wij te zeggen dat wij jou zeker een goed professioneel advies kunnen geven. Wanneer je niet naar onze XL-showroom kunt komen dan kunnen wij je desnoods per mail of telefonisch adviseren bij jouw aankoop. Wij staan geheel ter beschikking, bel of mail gerust!

Zijn de kleuren op de website hetzelfde als in het echt?

De op je scherm getoonde kleuren kunnen afwijken van de werkelijkheid. Je bent uiteraard altijd van harte welkom om de kleuren te bekijken in onze showroom. Het is ook mogelijk, om op aanvraag, een klein monster van de kleuren toe te sturen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@slaapkamerconcurrent.nl.

Service en garantie

Er is iets beschadigd geleverd, wat nu?

Wanneer er een levering beschadigd is kun je direct contact met ons opnemen via het serviceformulier op onze servicepagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Hoeveel garantie geven jullie op de producten?

Wij geven standaard CBW-garantie op alle producten. Bij bepaalde merken kan dit anders zijn, dit staat dan duidelijk vermeld bij het desbetreffende artikel. Deze CBW-garantie doet niet af aan de wettelijke garantie waar je recht op hebt.

Wat is wettelijke garantie?

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument erin alle redelijkheid van mag verwachten.

Welke garantie heb ik dat mijn aankoop veilig en vertrouwd wordt uitgeleverd volgens de wettelijke eisen?

Wij leveren alle online verkochte artikelen en producten welke in onze showroom zijn verkocht tegen de voorwaarden van CBW. Op deze manier heb je altijd duidelijkheid over de leveringsvoorwaarden en loop je dus geen enkel risico bij het doen van je aankoop.

Je kunt hiervoor onze algemene voorwaarden lezen.

Retourneren

Ik wil mijn artikelen toch retourneren, kan dat?

Retourneren kun je kosteloos doen mits de artikelen, zo redelijkerwijs mogelijk, origineel zijn verpakt. Je ontvangt, zodra je bestelling verzonden is, dus na herroeping, het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor heenzending zo snel mogelijk na ontbinding retour. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen. Mocht je een financieringsovereenkomst hebben afgesloten dan komt deze automatisch te vervallen.

Bij retournering dien je zelf zorg te dragen voor het transport. Wanneer je liever hebt dat wij dit transport regelen, rekenen wij € 75,00 per afhaling voor de kosten van onze transporteur.

Je kunt het volgende formulier gebruiken wanneer je er voor kiest om een bestelling te retourneren: Europees Modelformulier voor Herroeping .docx

Welke garantie heb ik dat mijn aankoop veilig en vertrouwd wordt uitgeleverd volgens de wettelijke eisen?

Retourneren kun je kosteloos doen mits de artikelen, zo redelijkerwijs mogelijk, origineel zijn verpakt. Je ontvangt, zodra je bestelling verzonden is, dus na herroeping, het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor heenzending zo snel mogelijk na ontbinding retour. Uiterlijk binnen 14 kalenderdagen. Mocht je een financieringsovereenkomst hebben afgesloten dan komt deze automatisch te vervallen.

Bij retournering dien je zelf zorg te dragen voor het transport. Wanneer je liever hebt dat wij dit transport regelen, rekenen wij € 75,00 per afhaling voor de kosten van onze transporteur.

Je kunt het onderstaande formulier gebruiken wanneer je er voor kiest om een bestelling te retourneren: Europees Modelformulier voor Herroeping .docx

Schade
Indien het product beschadigd wordt geretourneerd kunnen hier kosten voor in rekening worden gebracht.

Zichttermijn
Voor alle online bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen (ingaand op de dag na levering), tenzij anders is vermeld. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Terugbetalen
Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Retouradres

Het retouradres is, tenzij anders aangegeven:

De Slaapkop BV / Slaapkamerconcurrent
Tenierslaan 7
5613 DZ Eindhoven

Contact opnemen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op via het onderstaande formulier of stuur een e-mail naar info@slaapkamerconcurrent.nl