Winkelmand

Geen producten in je winkelwagen.

 0,00 0

Service en klachten

Wij doen onze uiterste best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht? Laat het ons weten en meld je klacht direct aan via onderstaand formulier. Je kunt de klacht binnen twee maanden na ontdekking bij ons melden, bij voorkeur binnen zeven dagen. Of het nu gaat over onze producten of over onze dienstverlening. Omschrijf de klacht zo nauwkeurig mogelijk en vermeld bij artikelen het bestelnummer en de aankoopdatum.

Je klacht gemakkelijk online melden via onderstaand formulier. Onze adviseurs nemen binnen vijf werkdagen contact met je op per e-mail of telefoon over de verdere afhandeling van je klacht. Velden die gemarkeerd zijn met een sterretje (*) dienen verplicht ingevuld te worden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klik of sleep je bestanden naar dit vak om deze te uploaden
Klik of sleep je bestanden naar dit vak om deze te uploaden
Klik of sleep je bestanden naar dit vak om deze te uploaden