Veelgestelde vragen

1. Levering
2. Betalen
3. Advies
4. Service en garantie
5. Veilig en vertrouwd
6. Retourneren
7. Nog vragen?

1. Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De geplande leverweek van elke levering wordt vermeld op uw orderbevestiging. Daarnaast kunt u de voortgang van uw order volgen via onze speciale klanten site. Ga hiervoor naar www.slaapkamerconcurrent.nl/orderstatus en login met uw verkregen loginnaam en wachtwoord. Op deze manier heeft u alle up-to-date info van uw order en kunt u de ordervoortgang zelf in de gaten houden. Zodra de bestelling compleet bij ons binnen is wordt u door ons gebeld of gemaild voor een leverings- of afhaalafspraak.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
Ja, dat kan, hier zitten dan ook geen extra kosten aan verbonden. U kunt kiezen om uw bestelling bij een van onze showrooms af te halen of in ons magazijn te Oss.

2. Betalen

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- Direct online via iDEAL of Paypal
- Contant of per pin bij aflevering
- In meerdere termijnen zonder rente (Allleen in overleg)

Betaal ik bezorgkosten?
Voor elke levering welke per post verzonden kan worden vragen wij € 7,95 bezorgkosten. Voor alle zendingen welke niet per post kunnen worden verzonden vragen wij € 39,50 per complete bestelling, geleverd in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden. Tijdens bepaalde actieperioden kunnen de bezorgkosten afwijken of zelfs vervallen, dit wordt dan duidelijk elders op de site gecommuniceerd.

Hoeveel bezorgkosten betaal ik in het buitenland?
Voor leveringen in België (enkel Vlaanderen) rekenen wij € 20,- extra, bovenop de standaard € 39,50. De bezorgkosten in Duitsland en andere landen zijn op aanvraag, afhankelijk van de afstand.

3. Advies

Ik weet niet goed welke slaapkamer, boxspring, kast of ander artikel het beste bij mij past. Kunt u hierin een advies geven?
Met goed geschoolde medewerkers en ruim 30 jaar ervaring durven wij te zeggen dat wij u een zeer professioneel advies kunnen geven. Wanneer u niet naar een van onze XL-showrooms kunt komen kunnen wij u desnoods per mail of telefonisch adviseren bij uw aankoop. Bel of mail gerust, wij staan voor u klaar!

Zijn de kleuren op de website het zelfde als in het echt?
De op uw scherm getoonde kleuren kunnen afwijken van de werkelijkheid. U bent echter altijd welkom om de kleuren te bekijken in een van onze showrooms. Op aanvraag kunnen wij u ook een klein monster van de kleuren opsturen. Mail hiervoor naar info@slaapkamerconcurrent.nl.

4. Service en garantie

Er is iets beschadigd geleverd, wat nu?
U kunt direct contact met ons opnemen via het serviceformulier op onze service pagina. Wij nemen dan zsm contact met u op.

Hoeveel garantie geven jullie op jullie producten?
Wij geven standaard 3 jaar CBW-Mitex garantie op al onze producten. Bij bepaalde merken kan dit anders zijn, dit staat dan duidelijk vermeld bij het desbetreffende artikel.

Deze 3 jaar CBW-Mitex garantie doet niks af aan de wettelijke garantie waar u recht op heeft.

5. Veilig en vertrouwd

Welke garantie heb ik dat mijn aankoop veilig en vertrouwd wordt uitgeleverd volgens de wettelijke eisen?
Wij leveren alle online verkochte artikelen tegen de voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg. Alle producten welke in een van de XL-showrooms zijn verkocht leveren wij tegen de voorwaarden van CBW-Mitex. Op deze manier heeft u altijd duidelijkheid over de leveringsvoorwaarden en loopt u dus geen enkel risico bij het doen van uw aankoop.

Waar vind ik de Algemene voorwaarden?
Klik op ALGEMENE VOORWAARDEN.

6. Retourneren

Ik wil mijn artikelen toch retourneren?
Retourneren kunt u kosteloos doen mits de artikelen, zo redelijkerwijs mogelijk, origineel zijn verpakt. U ontvangt, zodra uw bestelling verzonden is, dus na herroeping, het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontbinding retour. Mocht u een financieringsovereenkomst hebben afgesloten dan komt deze automatisch te vervallen.

U kunt het onderstaande formulier gebruiken wanneer u ervoor kiest om een bestelling te retourneren.
Europees Modelformulier voor Herroeping .docx

Schade
Indien het product beschadigd wordt geretourneerd kunnen hier kosten voor in rekening worden gebracht.

Zichttermijn
Voor alle online bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen (ingaand op de dag na levering), tenzij anders vermeld. Na herroeping heeft u nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Terugbetalen
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt

7. Nog vragen?

Heeft u alsnog vragen?
Dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via info@slaapkamerconcurrent.nl, telefonisch via 040 - 767 6007 of via ons contactformulier.